Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΑΣ.Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑ. 60 ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.





ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΠΑΣ.


0 υποδιάκονος Καλλίνικος από την ενορία τού Αγίου Ίωάννου τού Προδρόμου, τού χωρίου Κατάγκα, μάς διηγείται πώς έγινε ορθόδοξος.

“Μετά τον θάνατο τού πατέρα μου, πού συνέβη τό 1986, ήμουν βαρεία άρρωστος επί 4 χρόνια. Πήγαινα στο νοσοκομείο, χωρίς καμιά βελτίωση. Κουράστηκα να τρέχω σε γιατρούς. Συνάντησα ένα φίλο μου. Είδε την οικτρά κατάστασή μου καί μού είπε: «Δοκίμασε καί πήγαινε σ’ ένα ορθόδοξο ιερέα. Πες του να σού διαβάσει τούς εξορκισμούς τού Αγίου Κυπριανού. Καί θα γίνεις καλά”.



Τού είπα: Είμαι εξαντλημένος, δεν μπορώ να περπατήσω. Ή γυναίκα μου καί ή μητέρα μου επέμεναν να πάμε. Ήταν τό έτος 1990. Πήγα στον ιερέα π. Αυγουστίνο τού, Λικάσι. Μού διάβασε τούς εξορκισμούς καί επανήλθε ή υγεία μου, όπως ήταν πρώτα. Μέχρι τότε είχα αποκτήσει καί δύο παιδάκια. Με όλη την οικογένεια μου βαπτισθήκαμε τό 1994 στο ποτάμι τού χωριού μου. Μάς βάπτισε ό ιερομόναχος π. Βαρνάβας Γρηγοριάτης”.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑΕΙ ΤΑ ΜΑΓΙΑ. 60 ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΓΕΙΑΣ.

ΑΡΧΙΜ. ΠΑΥΛΟΣ ΝΤΑΝΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: